Історія нашого садка
У затишному куточку мальовничого і водночас величного міста Запоріжжя існує особливий, чарівний дитячий світ, зовсім не схожий на метушливе буття дорослих. Це світ дитинства. Він співочий і дзвінкий, різнокольоровий і яскравий, веселий, чистий і прозорий, мов джерельна вода. Весь цей світ знаходиться в будівлі закладу дошкільної освіти №175 “Оленка”. Вже котрий рік поспіль, він гостинно відчиняє свої двері для найменших мешканців нашого міста. Тут кожна група – це комфорт і затишок, неповторний куточок казки і природи, чарівний світ книг та іграшок, а найголовніше – це уміло створені працівниками навчального закладу умови для становлення та всебічного розвитку особистості кожної дитини.
Заклад дошкільної освіти “Оленка” має свою історію створення, становлення, розвитку і зростання. Вперше заклад відкрив свої двері для галасливої малечі в квітні 1978 року, знаходячись у відомстві Запорізького кабельного заводу.
В травні 1995 року будівлю було передано в комунальну власність міста. З того часу і по нині міська влада опікується долею та функціонуванням дошкільного закладу.
У закладі освіти функціонує 12 груп. ЗДО № 175 працює за 10,5 годинним режимом, за 2 годинним режимом працює 1 група короткотривалого перебування.
Наш ЗДО забезпечений технічними засобами навчання, дидактичними посібниками (переважна більшість творчі наробки логопедів та вихователів), художньою дитячою та методичною літературою.
У повсякденному житті проводяться різні форми мовленнєвої роботи: індивідуальна робота (перша половина дня – логопеди, друга половина дня – вихователі), збагачення словникового запасу дітей під час усіх видів діяльності: ігрової, пізнавальної, дослідницько-пошукової, образотворчої та словесної дитячої творчості.
Логопеди протягом року проводять діагностичні «зрізи» розвитку мовлення дітей.
На кінець року майже всі старші дошкільники засвоюють програмові завдання з грамоти – 92%.
Педагогічний колектив ЗДО всі свої сили і роботу спрямовує на
удосконалення форм і методів навчально-виховної та корекційної роботи з дітьми, намагається забезпечити кожній дитині всебічний розвиток, враховуючи її вікові та індивідуальні особливості. В групах намагаються створити атмосферу доброзичливості, життєрадісного, спокійного мікроклімату, забезпечити всі необхідні умови для організації ігрової та трудової діяльності дітей.