Найкращий спосіб зробити дитину хорошою людиною – це зробити її щасливою!

postheadericon Результати моніторингу якості освіти

Результати моніторингу якості освіти | Конотопський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад "Казка"

 

Результати моніторингу якості освіти 2023-2024 навчального року

        З метою надання  якісних освітніх послуг у навчальному році 2023-2024 було проведено моніторинг щодо рівня сформованості життєвої компетентності дітей,  за  допомогою  батьків. Для проведення цілеспрямованого і повного комплексного оцінювання рівня засвоєння програмового матеріалу дошкільниками педагоги  визначили за наступними показниками  всіх семи освітніх напрямів: «Гра дитини», «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина у світі  мистецтва», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини». Моніторинг  проведено  шляхом – онлайн –  опитування,  щодо знань дітей з різних напрямків Базового компоненту дошкільної освіти . Він передбачає дистанційний і оперативний збір даних шляхом заповнення респондентами автоматизованої анкети, створеної за допомогою сервісу Google Forms, що дає можливість фіксувати й акумулювати в базі даних відповіді опитуваних у форматі, зручному для обробки й візуалізації отриманих результатів дослідження.

         В опитуванні прийняли участь  109 сімей, що склало 59 % від загального складу 181 здобувачів освіти. В зв’язку з об’єктивними обставинами, воєнним станом на території України, не прийняли участь  в опитуванні родини, які  знаходяться за межами міста – 72        ( 39,8) %. Проведення моніторингового дослідження у групах дітей дошкільного віку дало змогу відстежити динаміку розвитку дошкільників, встановити загальну картину обізнаності вихованців, що дозволить педагогам більш плідно і ефективно побудувати освітній процес у наступному навчальному році, працювати над проблемами, виявленими в ході вивчення рівня  сформованості життєвої компетентності дітей.

   Аналіз результатів моніторингового вивчення свідчить про невелику кількість дітей з високим рівнем засвоєння програмового матеріалу, майже в рівних  показниках  достатній рівень, середній рівень. Показники з низьким рівнем  на кінець року знизився (див таблиці). Дані результати обумовлені об’єктивними причинами ( втрата доступу до закладу через військовий стан, не сформованість у дошкільнят навичок роботи в режимі он лайн,  загальна непідготовленість до дистанційної освіти, брак методик, технологій та програмних засобів для он лайн навчання дітей) ) та націлюють педагогів на систематичну та цілеспрямовану роботу зі здобувачами освіти з формування компетентностей з усіх освітніх напрямів шляхом підвищення рівня індивідуальної роботи, використання  новітніх освітніх технологій та різних платформ для занять з дошкільниками, активного залучення батьків до спілкування в режимі он-лайн вже у наступному 2024-2025 навчальному році 

Зведені показники реалізації змісту Базового компоненту дошкільної освіти

Порівняльна таблиця результативності освітнього процесу

за І та ІІ півріччя 2023-2024 н.р. в І молодших групах № 16, 17 ( 27 дитини)

 

Зміст освіти

(освітній  напрям)

Показники рівнів розвитку

Динаміка показників

І півріччя

ІІ півріччя

В

Д С Н В Д С Н В Д С

Н

Мовлення дитини 0 5 12 10 12 10 5 0 +12 +7 -7 -10
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі 0 4 13 10 3 4 15 5 +3 0 -2 -5
Особистість дитини 0 10 13 4 5 10 10 2 +5 0 -3 -2
Дитина у світі  мистецтва 0 4 14 9 5 10 10 2 +5 +6 -4 -7
Дитина в соціумі 0 14 12 1 7 17 3 0 +7 +3 -9 -1
Дитина у природному довкіллі 0 4 12 11 5 14 4 4 +5 +10 -8 -7
Гра дитини 0 12 13 2 9 14 4 0 +9 +2 -9 -2

 

Порівняльна таблиця результативності освітнього процесу

за І та ІІ півріччя 2023-2024 н.р. в групах молодшого віку №  5, 8, 2 (29 дітей)

 

Зміст освіти

(освітній  напрям )

Показники рівнів розвитку

Динаміка показників

І півріччя

ІІ півріччя

В

Д С Н В Д С Н В Д С

Н

Мовлення дитини 4 9 15 1 11 14 4 0 +7 +5 -11 -1
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі 3 8 15 3 9 13 7 0 +3 +4 -8 -3
Особистість дитини 3 12 13 1 9 16 3 1 +6 +4 +3 1
Дитина у світі  мистецтва 4 6 13 6 8 15 6 0 +4 +7 -7 0
Дитина в соціумі 4 6 13 6 8 16 5 0 +4 +10 -8 -6
Дитина у природному довкіллі 3 8 15 3 9 15 7 0 +6 +7 -8 -3
Гра дитини 3 12 13 1 9 16 3 1 +6 +8 -9 0

 

Порівняльна таблиця результативності освітнього процесу

за І та ІІ півріччя 2023-2024 н.р. в групах середнього віку № 7,3,4 ( 25 дітей)

 

Зміст освіти

(освітній  напрям )

Показники рівнів розвитку

Динаміка показників
І півріччя

ІІ півріччя

В

Д С Н В Д С Н В Д С

Н

Мовлення дитини 4 6 14 1 7 15 3 0 +3 +9 -11 -1
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі 5  8 12 0 13 12 0 0 +8 +4 -12 0
Особистість дитини 10 11 3 1 17 8 0 0 +7 -3 -3 1
Дитина у світі  мистецтва 5 14 6 0 11 14 0 0 +6 +0 -6 0
Дитина в соціумі 9 11 5 0 11 15 0 0 +2 +4 -5 0
Дитина у природному довкіллі 4 12 8 1 11 17 3 0 +7 +5 -11 -1
Гра дитини 10 11 3 1 17 8 0 0 +7 -3 -3 0

 

 

 

 

 

З

Comments are closed.