Результати моніторингу якості освіти
Результати моніторингу якості освіти 2023-2024 навчального року
З метою надання якісних освітніх послуг у навчальному році 2023-2024 було проведено моніторинг щодо рівня сформованості життєвої компетентності дітей, за допомогою батьків. Для проведення цілеспрямованого і повного комплексного оцінювання рівня засвоєння програмового матеріалу дошкільниками педагоги визначили за наступними показниками всіх семи освітніх напрямів: «Гра дитини», «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина у світі мистецтва», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини». Моніторинг проведено шляхом – онлайн – опитування, щодо знань дітей з різних напрямків Базового компоненту дошкільної освіти . Він передбачає дистанційний і оперативний збір даних шляхом заповнення респондентами автоматизованої анкети, створеної за допомогою сервісу Google Forms, що дає можливість фіксувати й акумулювати в базі даних відповіді опитуваних у форматі, зручному для обробки й візуалізації отриманих результатів дослідження.
В опитуванні прийняли участь 109 сімей, що склало 59 % від загального складу 181 здобувачів освіти. В зв’язку з об’єктивними обставинами, воєнним станом на території України, не прийняли участь в опитуванні родини, які знаходяться за межами міста – 72 ( 39,8) %. Проведення моніторингового дослідження у групах дітей дошкільного віку дало змогу відстежити динаміку розвитку дошкільників, встановити загальну картину обізнаності вихованців, що дозволить педагогам більш плідно і ефективно побудувати освітній процес у наступному навчальному році, працювати над проблемами, виявленими в ході вивчення рівня сформованості життєвої компетентності дітей.
Аналіз результатів моніторингового вивчення свідчить про невелику кількість дітей з високим рівнем засвоєння програмового матеріалу, майже в рівних показниках достатній рівень, середній рівень. Показники з низьким рівнем на кінець року знизився (див таблиці). Дані результати обумовлені об’єктивними причинами ( втрата доступу до закладу через військовий стан, не сформованість у дошкільнят навичок роботи в режимі он лайн, загальна непідготовленість до дистанційної освіти, брак методик, технологій та програмних засобів для он лайн навчання дітей) ) та націлюють педагогів на систематичну та цілеспрямовану роботу зі здобувачами освіти з формування компетентностей з усіх освітніх напрямів шляхом підвищення рівня індивідуальної роботи, використання новітніх освітніх технологій та різних платформ для занять з дошкільниками, активного залучення батьків до спілкування в режимі он-лайн вже у наступному 2024-2025 навчальному році
Зведені показники реалізації змісту Базового компоненту дошкільної освіти
Порівняльна таблиця результативності освітнього процесу
за І та ІІ півріччя 2023-2024 н.р. в І молодших групах № 16, 17 ( 27 дитини)
Зміст освіти
(освітній напрям) |
Показники рівнів розвитку |
Динаміка показників |
||||||||||
І півріччя |
ІІ півріччя |
|||||||||||
В |
Д | С | Н | В | Д | С | Н | В | Д | С |
Н |
|
Мовлення дитини | 0 | 5 | 12 | 10 | 12 | 10 | 5 | 0 | +12 | +7 | -7 | -10 |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі | 0 | 4 | 13 | 10 | 3 | 4 | 15 | 5 | +3 | 0 | -2 | -5 |
Особистість дитини | 0 | 10 | 13 | 4 | 5 | 10 | 10 | 2 | +5 | 0 | -3 | -2 |
Дитина у світі мистецтва | 0 | 4 | 14 | 9 | 5 | 10 | 10 | 2 | +5 | +6 | -4 | -7 |
Дитина в соціумі | 0 | 14 | 12 | 1 | 7 | 17 | 3 | 0 | +7 | +3 | -9 | -1 |
Дитина у природному довкіллі | 0 | 4 | 12 | 11 | 5 | 14 | 4 | 4 | +5 | +10 | -8 | -7 |
Гра дитини | 0 | 12 | 13 | 2 | 9 | 14 | 4 | 0 | +9 | +2 | -9 | -2 |
Порівняльна таблиця результативності освітнього процесу
за І та ІІ півріччя 2023-2024 н.р. в групах молодшого віку № 5, 8, 2 (29 дітей)
Зміст освіти (освітній напрям ) |
Показники рівнів розвитку |
Динаміка показників | ||||||||||
І півріччя |
ІІ півріччя |
|||||||||||
В |
Д | С | Н | В | Д | С | Н | В | Д | С |
Н |
|
Мовлення дитини | 4 | 9 | 15 | 1 | 11 | 14 | 4 | 0 | +7 | +5 | -11 | -1 |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі | 3 | 8 | 15 | 3 | 9 | 13 | 7 | 0 | +3 | +4 | -8 | -3 |
Особистість дитини | 3 | 12 | 13 | 1 | 9 | 16 | 3 | 1 | +6 | +4 | +3 | 1 |
Дитина у світі мистецтва | 4 | 6 | 13 | 6 | 8 | 15 | 6 | 0 | +4 | +7 | -7 | 0 |
Дитина в соціумі | 4 | 6 | 13 | 6 | 8 | 16 | 5 | 0 | +4 | +10 | -8 | -6 |
Дитина у природному довкіллі | 3 | 8 | 15 | 3 | 9 | 15 | 7 | 0 | +6 | +7 | -8 | -3 |
Гра дитини | 3 | 12 | 13 | 1 | 9 | 16 | 3 | 1 | +6 | +8 | -9 | 0 |
Порівняльна таблиця результативності освітнього процесу
за І та ІІ півріччя 2023-2024 н.р. в групах середнього віку № 7,3,4 ( 25 дітей)
Зміст освіти
(освітній напрям ) |
Показники рівнів розвитку |
Динаміка показників | ||||||||||
І півріччя |
ІІ півріччя |
|||||||||||
В |
Д | С | Н | В | Д | С | Н | В | Д | С |
Н |
|
Мовлення дитини | 4 | 6 | 14 | 1 | 7 | 15 | 3 | 0 | +3 | +9 | -11 | -1 |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі | 5 | 8 | 12 | 0 | 13 | 12 | 0 | 0 | +8 | +4 | -12 | 0 |
Особистість дитини | 10 | 11 | 3 | 1 | 17 | 8 | 0 | 0 | +7 | -3 | -3 | 1 |
Дитина у світі мистецтва | 5 | 14 | 6 | 0 | 11 | 14 | 0 | 0 | +6 | +0 | -6 | 0 |
Дитина в соціумі | 9 | 11 | 5 | 0 | 11 | 15 | 0 | 0 | +2 | +4 | -5 | 0 |
Дитина у природному довкіллі | 4 | 12 | 8 | 1 | 11 | 17 | 3 | 0 | +7 | +5 | -11 | -1 |
Гра дитини | 10 | 11 | 3 | 1 | 17 | 8 | 0 | 0 | +7 | -3 | -3 | 0 |
З